Followers




aaaahhh hari isnin ni ade kuiz >,< !!!... rase takut la plak... tmbh lagi markah yang akan diperoleh dr kuiz ni termasuk dlm carry mark iera >.< ... otoke, i must study now >o< ... oh ye, doakan Iera ek ^o^ ...



x puas la... Iera dapat luangkan masa dengan family sekejap je uwuu...
esok nak kene balik ke Arau ... tapi nak buat macam mana kan, dah jadi tanggungjawab iera sebagai seorang pelajar...nak x nak kene la balik Arau jugak demi mengejar cita2 ( eceh, ayat cam skema je )...
k lah, sampai sini je entry iera pada kali ni... 
There was an error in this gadget

Google+ Followers