Followers


ape khabar semua? mcm mana dengan kehidupan korang? ada baik ka atau x baik? ... kalau x berapa nak baik tuh, sabor je le.. doa pada Yang Esa agar segala urusan kita dipermudahkan... Insyaallah Allah akan permudahkan urusan kita...hmm.. bagi yang stress tu, x mo stress stress ea... nnti kita jugak yang rase sakitnya... tenangkan fikiran, recite Quran atau baca surah-surah yang tertentu...Insyaallah, akan tenang, lapang dan damai... Iera ade la snap beberapa pic pemandangan ni...tp qualitynya x setaraf  yang profesional la... jom kita nikmati keindahan alam ciptaan Allah S.W.T...











p/s : Iera letak sume sbb x sure nk letak yang mane satu... mohon maaf sekiranya gambar ni x memuaskan... al maklumlah, orang yang snap gmbr ni adalah amatur :D

2 comments:

Hanif said...

Janji tuan punya snap puas hati ..cukuplah..heheheh
By the way ...it nice

Nijiera said...

Hanif,
hehe... thanks ^-^

Post a Comment

There was an error in this gadget

Google+ Followers