Followers

 
Assalamualaikum semua :) ... dah lame Iera x post ape2... agak sibuk sekarang ni...
hari ni Iera nak ngomel pasal ape ek? aaa *petik jari dan bayangan mentol bercahaya di kepala *
Iera nak ngomel pasal final examination lah... hari ni merupakan hari permulaan final examination bagi pelajar diploma part 1 pengurusan perniagaan (Iera le tu).. course lain, naega molla ( x tahu ) ...
hari ni Iera bangun awal ( semangat nak gi exam )... tapi bile dah sampai bangunan Al-Farabi 2, hati lak buat hal... dup dap dup dap... penyakit darah gemuruh iera =_=" ... bukan gemuruh jiwa Faizal Tahir tau...
dah sampai depan class, Iera n chinggu ( kawan2 ) gi tengok kedudukan meja ketika exam... Iera meja 16, kawan iera, 7 dan 25 ... ingatkan dapat meja yg tengah2...rupa-rupanya dapat yang depan sekali...aish, sungguh ku x suka akan kedudukan meja ni =_= ... tp nak buat camne, dh ditetapkan oleh pihak yang berkuasa... so, Iera sbg pelajar just follow je la...
masa tengah exam tu, pengawas duduk depan... aish, sungguh mengganggu konsentrasiku untuk menjawab soalan... sabo je la...nak wat cam no kan... 
k la... nanti Iera sambung lagi... daa... salam

2 comments:

Hanif Idrus said...

macam mana..boleh jawab tak...hehehe

Nijiera said...

hehe...boleh kot...

Post a Comment

There was an error in this gadget

Google+ Followers