Followers


okeh...Iera nak ckp sket ni... baca betul2 and comment ek...

bila orang tu jatuh cinta die akan sedaya upaya membuatkan orang yang die cinta, jatuh cinta dengannye...
macam mane plak kalau orang tu jatuh cinta dengan artis? tambahan pulak, artis tu artis luar negara yang mempunyai ramai fans di banyak negara termasuk negara barat...

apa pendapat korang? komen sket... Iera nak tahu ape yang korang fikir bila baca entry Iera ni...

9 comments:

Airin Pyong said...

saya pun selalu je jatuh cinta...well... bukan suatu kesalahan atau perkara pelik jika kita jatuh cinta pada artis....maybe orang akan cakap..alaa..kamu orang biasa...dia tuu artiss..bla bla bla...tp jgn kerana apa orang cakap kita nak patah smgt....tuu suatu yg amat berharga...kita tidak tahu jodoh kita...mana la tau dapat idol jadi jodoh kita ye tak? hahaha

Nijiera said...

tapi enn... orang tua2 kata... kita selalunya akan dpt ape yg kita x suka

Airin Pyong said...

iera sayang, itu semua ketentuan Allah..bukan sume benda kita dapat yg kita suke..dan bukan sume juga benda kita dapat apa yg kita x suke....Banyakkan berdoa pada Allah...Dia yg Menentukan segalanye untuk kita ^-^

Nijiera said...

eheh... okay dear saenggi... saranghae :)...thanks for the advice...betul ape yang airin ckp tu... tp Iera nak ckp... jgn terlalu suka sesuatu dan jangan terlalu benci sesuatu :D ... betul x ape yang Iera cakap?

Nijiera said...

erk...ayat tunggang-langgang.. @_@

Airin Pyong said...

betul ^-^ perasaaan tuu jgn terlalu berlebihan...biar bersederhana...itu lebih baik ^_^

Nijiera said...

yeah... bersederhana dalam apa jua keadaan XD... macam tu ek?

Airin Pyong said...

yeee ^-^ absolutely ..hihihi

Nijiera said...

araso saenggi..

Post a Comment

There was an error in this gadget

Google+ Followers